Blog w budowie

 

Drodzy, może komuś się przyda...

W piątek 13 marca, drugiego dnia zalecanej kwarantanny, postanowiliśmy w szkole eNTe zająć się stanem emocjonalnym naszych uczniów. Był to czas tuż przed weekendem, który mam nadzieję, większość spędza wspólnie w domach.

W szkole eNTe nie musiałam nikomu tłumaczyć, że dzieci i młodzież mają swoje emocje, nawet jeśli ich nie okazują i wydają się niezaangażowani w bieżące problemy. Uznałam, że to najlepszy czas, żeby się z tymi emocjami zmierzyć na poważnie.

Uczniowie klas 4-7 (Panthers) dostali takie zadanie:

Kochani Panthers,

wszyscy wiemy, że łatwiej jest nam radzić sobie  z trudnymi emocjami, kiedy zdajemy sobie z nich sprawę i kiedy możemy się nimi podzielić. Kiedy trudne emocje pozostaną niewypowiedziane, mogą prowadzić do niepokojów, lęków, nadmiernego stresu itp. Dlatego proponuję, żeby nasze pierwsze zadanie w czasie kwarantanny polegało na oswajaniu i opisaniu swoich emocji, uczuć, przeżyć dotyczących obecnej sytuacji. 

 

Czytaj więcej...